Az első benyomás nem csak az állásinterjún vagy egy személyes találkozón fontos, de egy weboldal esetében is. Akár egy jól megválasztott képpel, esetleg egy tömör és frappáns videóval könnyedén tehetsz jó benyomást potenciális vásárlóidra, ami miatt visszatérő ügyfeleid lesznek. Érdekel, pontosan hogyan csináld? A trend irányvonalak olyanok, mint az időjárás, napról-napra változnak, így a naprakészség egy alapvető tulajdonság a sikeréhes vállalkozóknál. Mindazonáltal, hogy szeretnéd meglovagolni a trend hullámokat, törekedned kell a brand-azonos tartalmakhoz, hogy megőrizd a vállalkozásod hitelességét.
Megújulás
A Google a barátod, aki jót tesz veled, ha látja az igyekezeted, és kellő időt és energiát fektetsz a weboldaladra, mellette folyamatosan frissíted a tartalmad, akkor a keresőben is előrébb fogsz kerülni, amivel növeled az esélyét az új látogatóknak. Továbbá a friss tartalom a keresőoptimalizálás szempontjából is elhagyhatatlan, ha a siker a cél.
Legyél naprakész
A termék tálalása mind az offline, mind az online áruházakban már a fél sikert tudja garantálni. Hisz a te figyelmedet is először a csomagolás kelti fel, majd csak azután nézed az árát. De mit kerülj el, hogy meg tudd tartani a potenciális ügyfelet? Frissített tartalom, a túl régi blogcikk bizalmatlanságot kelt, de ugyanígy kerülendő egy hibás URL, ha már nem releváns az információ.
Ha az a következő kérdésed az lenne, hogy milyen gyakran frissíts, a válasz egyszerű: amilyen gyakran csak lehet. Legideálisabb, ha heti szinten teszed, a keresőoptimalizálás tekintetében pedig legalább havonta frissíteni kell az oldaladat. Emellett, ha ténylegesen a profik útjára szeretnél lépni, ne dolgozz feleslegesen, legyél következetes – alkalmazz „A” és „B” tesztet, megfigyelve a konverziókat, majd azt a verziót használva, ami jobb eredményeket hozott.
Figyelj a részletekre!
A digitális marketing a huszonegyedik század legfelkapottabb szakmája, mert a benne rejlő lehetőségek végtelenek. Minden mérhető, elemezhető, ebből adódóan pedig a problémákat könnyen lehet orvosolni. Miért ne alkalmaznád a saját weboldalad esetében is? A legjobb, ha figyeled az adatokat, hogy melyik gombra kattintanak többször (kerek vagy kerekített), mely aloldalt látogatják gyakrabban, hol és mennyi időt töltenek el átlagosan.
Előzd meg a problémát
A weboldalak száma napról napra nő, így akár a te piacod is könnyűszerrel válhat túltelítetté. Már csak emiatt is érdemes csiszolgatni a weboldaladat, főként azért, hogy az oldalad mobil-barát, azaz reszponzív legyen. Ennek ellenőrzésére pedig többek között a PageSpeed Insights-t tud segíteni neked. Az igazán szemfüles vállalkozó minden adandó problémában a lehetőséget keresi, de te ne várd meg míg probléma adódna – előzd meg! Figyeld meg a mobilról érkező forgalmad kilépési arányát, hogy ne veszítsd el a mobilról érkező, potenciális ügyfeleket!
Amennyiben weboldal készítésben gondolkodsz, vagy már meglévő weboldalad mellett indítanád el webáruházadat, hasznos tanácsokért fordulj a Selector Online Marketing Ügynökség webfejlesztés csapatához. Ügyfeleik a profi megoldások mellett kiemelt figyelmet is kapnak.