Még mindig sok olyan vállalat van, amelyik úgy tekint a SEO-ra, mint egy haszontalan, nem eredményes tevékenységre, szolgáltatásra, ami ezek miatt nem más, mint egy felesleges pénzkidobás. A hozzá nem értők szemében a keresőoptimalizálás azért tűnhet teljesen nélkülözhetőnek, mert annak nincs azonnali eredménye. A szakemberek természetesen tudják, hogy ez távol áll az igazságtól, minden szempontból. A szakértők ismerik azokat a trükköket és szabályokat, amelyeknek köszönhetően a keresőoptimalizálás relatíve gyors eredményt hoz és igen hatékony. Ami igazán beválik a cégeknek, az a testre szabott SEO tanulmány.
Mit is jelent ez? Nos, ezáltal a tanácsadók egy adott kulcsszóra vagy bizonyos kulcsszavakra optimalizálják a vállalkozás weboldalát. Ennek az eredménye pedig a forgalom fellendülése, ami kétségtelenül érződni fog. A keresőoptimalizálás akkor lesz igazán sikeres, amikor az optimalizált oldal a Google kereső organikus találati listájának élén kap helyet majd. Ezt nyilván csakis úgy lehet elérni, hogy a profik betartják a Google irányelveit, szabályait. Idetartozik az is, hogy nem csupán a keresőrobotoknak építenek oldalt a szakértők, mint azt ahogyan egyre többen teszik a szakmában.
A keresőoptimalizálás mellett a Google Adwords fogalmat is egyre többször lehet hallani. Az online marketing világában ezt kötelező megismerni. Ebben segíthet az érdeklődőknek az Adwords ügynökség, ahol a tanácsadók, tapasztalt profik 10 éves szakmai háttérrel rendelkeznek. Ez azt jelenti, hogy minden téren felkészültek ezen a területen. Ezt igazolja, hogy a szakik Google AdWords minősítéssel rendelkeznek. Az Adwords ügynökség felkészültségét igazolja még az is, hogy az több milliós havi költéssel bír és a SEM területén tud vállalni egyéni vagy céges csoportos Adwords kurzusokat, oktatásokat. Az Adwords ügynökség sikeressége abban mutatkozik meg, hogy itt az oktatók nem csak az elméleti, de a gyakorlati részre is fókuszálnak.
Ennek köszönhetően egy adott cég alkalmazottai nem felejtenek el mindent már másnap. A jó Adwords ügynökség ismérve, hogy az 40% elméleti és 60% gyakorlati, azonnal hasznosítható tudást garantál a hallgatóknak. Itt említést érdemel, hogy a tanfolyam részét képezi még az Adwords kampányok megtervezése, készítése, kezelése és optimalizálása is. Szükség esetén a cég emberei kitérnek a Google Analytics oktatásra és a Google Webmaster Tools használatára egyaránt. Aki pedig meg akar ismerkedni a Facebook hirdetésekkel, az sem fog csalódni, hiszen az ügynökség erre is megtaníthatja a hallgatókat. Itt is ugyanúgy kampányok vannak, amelyeket fel kell építeni, elindítani és majd szükség esetén alakítgatni annak érdekében, hogy minél sikeresebb legyen az.