Mi fán terem az online marketing?

Ha kutatást végeznénk a magyar kis- és középvállalkozások, vagy az egyéni vállalkozók között –hozzáteszem, lehet, hogy már létezik ilyen kutatás- hogy mennyire vannak jelen az on-line térben és alkalmazzák az online marketing eszközök tárházát, akkor biztosan meglepő eredményeket kapnánk. Egy online marketing területén jártas személy számára megdöbbentő lehet felismerni, szembesülni azzal a ténnyel, hogy bizony még mindig többségben vannak azok a vállalkozók és vállalkozások, akik egyáltalán nem értenek az online marketing eszközök használatához. Két dolog lehetséges: vagy nem ebben a modern világban nőttek fel és távol áll tőlük minden, ami az online világhoz, online marketing tevékenységhez kapcsolódik. Vagy a másik lehetőség, amit el tudunk képzelni, hogy tisztában vannak vele, hogy kéne honlap és mondjuk nem ártana aktívan jelen lenni a Facebookon, vagy blogot írni, ne adj isten gyűjteni a vásárlóink e-mail címét és havi rendszerességgel hírlevelet küldeni nekik. Sőt, lehet, hogy már a keresőoptimalizálásról is hallottak. Szóval sokan vannak azok, akik ezeket mind tudják, de önmaguknak nincsen sem idejük, sem energiájuk már a vállalkozás többi teendője mellett, hogy ezekkel a feladatokkal is foglalkozzanak, és külön emberük sincsen rá, aki ilyen munkakörben dolgozna és elvégezné a szükséges lépéseket.  Számukra jelent megoldást erre a problémára egy hosszú távú együttműködés egy profi online ügynökséggel.

About the Author