Influenszer ügynökségek

Influenszer ügynökségek

Egy reklám ügynökség ügyfelei nem csak cégek és márkák lehetnek. Van olyan online marketing ügynökség, amelynek ügyfélköréhez több híres influenszer is tartozik. Az influenszerek, más néven véleményvezérek manapság szintén márkaként, én márkaként is funkcionálnak. Mivel rengeteg emberhez érnek el, akikre tudnak hatni is, így gyakran dolgoznak együtt cégekkel, kipróbálnak, tesztelnek és nem ritkán ajánlanak termékeket is. Az már más kérdés, hogy egy egy ilyen ajánlás mennyire hiteles és önazonos. Sokszor olyan sok a követőjük, és annyi a teendőjük, mintha egy középméretű vállalat lennének. …

Adwords ügynökség: keresőoptimalizálás és SEM

Adwords ügynökség: keresőoptimalizálás és SEM

Még mindig sok olyan vállalat van, amelyik úgy tekint a SEO-ra, mint egy haszontalan, nem eredményes tevékenységre, szolgáltatásra, ami ezek miatt nem más, mint egy felesleges pénzkidobás. A hozzá nem értők szemében a keresőoptimalizálás azért tűnhet teljesen nélkülözhetőnek, mert annak nincs azonnali eredménye. A szakemberek természetesen tudják, hogy ez távol áll az igazságtól, minden szempontból. A szakértők ismerik azokat a trükköket és szabályokat, amelyeknek köszönhetően a  keresőoptimalizálás relatíve gyors eredményt hoz és igen hatékony. Ami igazán beválik a cégeknek, az a testre szabott SEO tanulmány.

Mit is jelent ez? Nos, ezáltal a tanácsadók egy adott kulcsszóra vagy bizonyos kulcsszavakra optimalizálják a vállalkozás weboldalát. Ennek az eredménye pedig a forgalom fellendülése, ami kétségtelenül érződni fog. A keresőoptimalizálás akkor lesz igazán sikeres, amikor az optimalizált oldal a Google kereső organikus találati listájának élén kap helyet majd. Ezt nyilván csakis úgy lehet elérni, hogy a profik betartják a Google irányelveit, szabályait. Idetartozik az is, hogy nem csupán a keresőrobotoknak építenek oldalt a szakértők, mint azt ahogyan egyre többen teszik a szakmában.…